טיפול לאחר ניתוח קיסרי

"בשמחה תלדי בנים" – על טיפול לאחר ניתוח קסרי/ עדי רחמן, הומאופתית קלאסית

כמעט כמו כל אשה לאחר שילדה, גם את עלולה לחוות קושי יומיומי שהרבה פעמים קשור לעצם הלידה עצמה וגם להסתגלות למצב החדש בו את נמצאת.

אחרי הלידה, שמלווה בדר"כ בשמחה ואושר גדולים, את נשארת להתמודד עם כאבים, חתכים ותפרים, דימומים, מותשות מהלידה ומהטיפול בתינוק/ת החדש/ה, אתגרים בהנקה, מחסור הולך ומחמיר בשעות שינה, שינויים במבנה הגוף ועוד.

לעיתים מתלווים לכאבים שלך גם עצב, כעס ותסכול על לידה שלא התנהלה כפי שתכננת, על תחושת הלבד בלי בן הזוג שחוזר לעבודה בתוך ימים ספורים לאחר הלידה, על חוסר השוויון בנטל.

תהליך ההסתגלות להורות הוא קשה ותובעני, ומצריך שינויים מהירים בהתנהלות ובהרגלים היומיומיים, אך הטיפול ההומאופתי יכול להפוך אותו לקל יותר עבורך, אפילו נעים ומעצים.

מתוך מקרה בו טיפלתי לאחרונה:

הגיעה אלי מטופלת שחצי שנה קודם לכן עברה ניתוח קיסרי חירום, לא מתוכנן, בהפתעה.

ההחלמה הייתה קשה וארוכה והחתך עדיין דוקר, מציק וכואב.

לאחר הקיסרי, הייתה דלקת תוך בטנית שעיכבה את ההחלמה, והייתה סיוט עבור המטופלת. היא מתארת: "הייתי ממש נכה, להתרומם, או לשכב – לא יכולתי, זה היה מקרין לי למפשעה. היה לי קשיון מעל התפר, כמו אבן. הרופאים הבינו שיש דלקת ונתנו לי אנטיביוטיקה פעמיים, למשך כמעט חודש שלם".

לאחר האנטיביוטיקה היא הרגישה יותר טוב, אך המצב הפך לסטטי, החתך נשאר נפוח, אדום, כואב, דוקר, מגרד ומציק. בצד אחד שלו לא הייתה לה תחושה ומעל הצד השני היה נפוח וקשה. היה לה קשה במיוחד בזמן מאמץ גופני.

בנוסף היא הייתה צריכה לתת שתן בין פעמיים לשלוש בשעה.

מבחינה רגשית היא נהייתה מאוד כועסת ונסערת, לכל דבר קטן היא הגיבה בעצבים, בחוסר פרופורציה, בלי יכולת לשלוט בזה. אח"כ לא הבינה למה היא מגיבה ככה, הייתה מתחרטת ומתנצלת.

היא קיבלה טיפול הומאופתי שהתאים למצבה הפיזי, הנפשי והרגשי גם יחד. טיפול שבעקבותיו דיווחה שהכאב כמעט ואיננו, שהנימול פחות מציק, ושהיא מצליחה לשלוט בתגובות שלה ולהגיב מתוך מחשבה וכוונה.

בהמשך היא סיפרה שנשאר רק זיכרון עמום של כאב וגם הוא הלך והתפוגג עם הזמן.

גם הדחיפות במתן השתן חזרה להיות בתדירות נורמאלית.

עכשיו כשהיא לא צריכה להתעסק עם החתך, היא יכולה להתפנות לעצמה, שהיא מרגישה חזקה, חיונית והערכה העצמית שלה גדלה.

עדי רחמן – הדרך שלך לבריאות

מטפלת בהומאופתיה קלאסית R.C.Hom  

יוצרת שינוי בשיטת הדרך המקודשת (NLP) ותטא הילינג

מטפלת בפרדס חנה

לקבלת ייעוץ: 0524711433. [email protected]

ההומאופתיה הינה רפואה טבעית ובטוחה, המטפלת בשלל מחלות אקוטיות וכרוניות ביעילות רבה, תוך התבננות על הגוף והנפש כיחידה אחת והתאמת הטיפול למטופל באופן אינדיבידואלי.

שתף בפייסבוק
שתף בבטוויטר
שתף בלינקדין

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

טיפול טבעי במיגרנה

טיפול טבעי במיגרנה

אנשים רבים סובלים ממיגרנות אשר פוגעות בשגרת היומיום ואיכות החיים שלהם. הרפואה הקונבנציונלית מציעה טיפול בסימפטומים בלבד של המיגרנה, והטיפול התרופתי עלול לגרור תופעות לוואי, מקלות ועד משמעותיות. לעומת זאת, ההומאופתיה מציעה טיפול טבעי במיגרנה והיא מספקת פתרון יעיל והוליסטי על ידי התייחסות לשורש הבעיה.

רמדי הומאופתית

מהי הרמדי ההומאופתית?

על ההבדל בין התכשירים ההומאופתים הנמכרים ברשתות הפארם לבין ההכנות ההומאופתיות האינדיבידואליות שבשימוש ההומאופתיה הקלאסית. מאת גיא טידור, הומאופת