פעילות האגודה הישראלית להומאופתיה לטובת המקצוע בישראל ובעולם

אנו רוצים לעדכנכם מהן פעילויות האגודה השוטפות והחדשות ומהן זכויותיכם כחברים/ות רשומים/ות באיגוד המקצועי המשותף לכולנו

האגודה הישראלית להומאופתיה מקבלת חברים חדשים לאגודה, תוך הקפדה על קריטריונים אחידים וגבוהים. על כך ממונה וועדת הקבלה של האגודה.

 

  1. האגודה מפרסמת את הפרופיל המקצועי של חבריה באתר האגודה, וכן קישור לאתרי האינטרנט שלהם. מטופל המחפש הומאופת ימצא באתר את ההומאופתים הרשומים באגודה.

 

  1. באתר האינטרנט של האגודה מתפרסמים מאמרים ומחקרים של חברי האגודה. הפלטפורמה מאפשרת חשיפה לקהל רחב של מתעניינים בהומאופתיה. כמו כן, באתר יש הסבר על ההומאופתיה, המלצות של מטופלים ועוד. בימים אלו עובר האתר שדרוג.

 

  1. האגודה מאפשרת לכל חבר מוכר שימוש בתואר RCHom, הכוונה היא ל Registered Classical Homeopath – הומאופת קלאסי רשום וחבר באגודה המקצועית.

 

  1. האגודה מארגנת אסיפה שנתית לטובת עדכונים שונים, הצבעה על החלטות חשובות, בחירת יו"ר, בחירת וועד מנהל ועוד. חברי האגודה מוזמנים בכל שנה לקחת חלק באסיפה השנתית, להיות מעורבים ולהשפיע.

 

  1. האגודה הישראלית להומאופתיה היא הגוף היחידי בארץ המפקח על לימודי ההומאופתיה בבתי הספר בארץ ועל הכשרת המטפלים בהומאופתיה ברמה הגבוהה ביותר, לפי סטנדרטים בינלאומיים. הוועדה האחראית על הפיקוח היא וועדת החינוך של האגודה.

 

  1. האגודה היא הגוף היחיד הפועל להסדרת המקצוע מול הריבון – השתתפות פעילה בפורום הסנ"ה, שמאגד את יושבי הראש של המקצועות: הומאופתיה, רפואה סינית, נטורופתיה והרבליסטים, בניסיון ארוך הטווח להסדיר את מקצועות הרפואה המשלימה מול משרד הבריאות ומדינת ישראל.

 

  1. האגודה שומרת על האתיקה של המטפלים ופועלת לפי קוד אתי. על כך אחראית וועדת האתיקה של האגודה.

 

  1. האגודה מפיקה את העיתון המקצועי להומאופתים היחיד בארץ היום – "זמנים הומאופתיים". העיתון מופק פעמיים בשנה ונשלח לחברי האגודה ללא תשלום. חברי האגודה זכאים לפרסם בו מאמרים ולקבל על כך קרדיט.

 

  1. כמו כן, האגודה מארגנת סמינרים עם הומאופתים יידועי שם מהעולם, ולימודי המשך מתקדמים להומאופתים, עם ההומאופת ג'רמי שר, במסגרת ביה"ס דינאמיס. חברי האגודה זכאים להנחות בסמינרים שמופקים ע"י האגודה וע"י גופים אחרים וכן להנחות בלימודי המשך.

 

  1. האגודה דואגת לחבריה להנחות / כניסה חינם לפעילויות שונות בהומאופתיה בארץ.

 

  1. האגודה מפיקה ניוזלטר תקופתי עם עדכונים מהארץ ומהעולם אודות התרחשויות שקשורות למקצוע במישרין ובעקיפין, ושולחת אותו לכלל חבריה, ידידיה ומכריה במייל.

 

  1. וועדת הנחות של האגודה מתחשבת במי שמעוניין להיות חבר אך מצבו הכלכלי מקשה עליו, במתן הנחות בדמי החבר ובסמינרים במידת הצורך.

 

  1. וועדת הביקורת של האגודה פועלת למען שקיפות מלאה של תהליכי קבלת ההחלטות ועבודת הוועד תוך כדי הקפדה על סטנדרטים תקניים באגודה.

 

  1. האגודה מפיקה ומוכרת ספרות מקצועית – ספרים מהארץ ומחו"ל, חוברות סמינרים, גיליונות קודמים של "זמנים הומאופתיים", עלונים של האגודה בנושאים שונים עבור הקליניקה של המטפלים, ועוד.

 

  1. האגודה פועלת רבות למען שיווקה של ההומאופתיה לקהל הרחב בעזרתה של אשת יחסי הציבור, הגב' דרורה נבון.

 

16. ע"י השקעה של האגודה בהסברה, שיווק ויחסי ציבור, עולה מודעות הציבור למקצוע.

 

  1. לאגודה עמוד פייסבוק הפונה לקהל הרחב. העמוד מנוהל ע"י חברי אגודה שהוסמכו לכך.

 

  1. האגודה פועלת למען שיתוף פעולה עם גופים שונים בארץ ובעולם, לדוגמה עם פורטל המטפלים הגדול בישראל "ברטיפול" הנותנים פרסום חינם לחברי האגודה, עם סוכנות הביטוח "ירון נאמן" על מנת לאפשר להומאופתים חברי האגודה להסדיר ביטוח אחריות מקצועית בתנאים אטרקטיביים, ועוד.

 

  1. האגודה בתהליכי הכרה כחברה בארגון הומאופתי בינלאומי – ICH ושומרת על קשרי חוץ טובים עם אגודות הומאופתיות ברחבי העולם בעזרתה של ההומאופתית רבקה קליין דה חראף.

 

  1. לימודים קליניים בבית החולים "אסף הרופא" – האגודה יזמה שת"פ עם מרכז שירמ בביה"ח "אסף הרופא", אשר במסגרתו יכולים חברי האגודה להשתתף בקליניקה של לימודי המשך וללוות מטופלים לאורך זמן. זהו אב-טיפוס של קליניקה קהילתית, המאפשרת למשתתפים התמודדות מעשית עם הסיטואציות המורכבות שמזמנת קליניקה ארוכת טווח. הקליניקה פעלה ב2014-2015 בהנחייתה ובפיקוחה של הגב' רחל שבי, הומאופתית ותיקה ומרצה בכירה.

 

  1. האגודה ארגנה בשיתוף עם ההומאופתית דפנה שונוולד קבוצת לימוד מסובסדת בביתה, לחברים שמבקשים לעצמם ליווי של הומאופת ותיק.

 

  1. משרד האגודה נותן מענה לכל פנייה של הומאופת או מטופל ומארגן את שלל הפעילויות הללו, בשיתוף פעולה עם וועד האגודה, הוועדות השונות הפועלות ויו"ר האגודה.

 

  1. האגודה פועלת לפי קוד אתי ותקנון, המפורסמים לכלל ההומאופתים באתר האגודה בגיבוי משפטי של עו"ד יובל אלון.

 

יתרונות נוספים של החברות באגודה :

* אפשרות לעבוד בכל העולם כהומאופת/תית מקצועי/ת ולהתקבל לאגודות בכל ארץ (כמעט) באופן אוטומטי.

* כחבר/ה רשום/ה את/ה מקדם/ת את ההומאופתיה בכוח הקבוצה. ככל שיגדל מספר החברות והחברים באגודה- יתעצם כוחנו כגוף מייצג מול הממשלה.

* הנך זכאי/ת להיבחר ולבחור לוועד ולמוסדות האגודה, ולהיות מעורב/ת בהחלטות על דרכה.

* עלות רישום שנתית – 720 ₪

 

מי יכול/ה להתקבל לאגודה ובאיזה סטטוס ?

 

להרשם כידיד/ה –

– מי שסיים/ה את הלימודים אך עדיין לא החל/ה בתהליך הקבלה כחבר/ה;

– מי שעוסק/ת בהומאופתיה באופן חלקי

– מתעניין/ת בהומאופתיה;

– מטופל/ת המעוניין/ת לתמוך באגודה ולקדם את ההומאופתיה בארץ;

 

כאמור, ההטבות הניתנות לידיד/ה הן:

כידיד/ה, את/ה תומך/ת בקידום ההומאופתיה, מעודכן/ת בנעשה בארץ, מקבל/ת את העיתון חינם וזכאי/ת להנחות בסמינרים.

* עלות הרישום – 200 ₪ לשנה אזרחית.

* להרשמה כידיד/ה – הקליקו כאן לפנייה למשרד האגודה

 

להרשם כסטודנט/ית –

כסטודנט/ית יכול/ה להתקבל מי שלומד/ת בבית ספר להומאופתיה (על שמו/ה להופיע ברישום שסיפקה הנהלת בית הספר לאגודה לאותה שנת לימודים).

כסטודנט/ית רשום/ה, את/ה תומך/ת בקידום ההומאופתיה בכלל ובפרט באגודה אשר תתמוך בך בהמשך, הנך זכאי/ת להנחות בסמינרים, ולעיתון הנשלח לביתך פעמיים בשנה.

* עלות רישום – 140 ₪.

* להרשמה כסטודנט/ית – הקליקו כאן לפנייה למשרד האגודה.

 

להרשם כחבר/ה – 

כחבר/ת אגודה או הומאופת/ית רשום/ה (Registered Classical Homeopath, RCHom) יכול/ה להתקבל כל מי שסיים/ה את הלימודים בבית ספר להומאופתיה.

* עלות הרישום לחברות באגודה – 720 ₪.

* דמי הרישום השנתיים אינם כוללים דמי רישום חד פעמיים בסך 200 ש"ח.

* כל המידע על הרשמה לחברות באגודה.

אנא שימו לב! יש לחדש את הרישום בתחילת שנה אזרחית.

כתיבת תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post comment